Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji / dokonywanie zwrotu towaru
W celu złożenia reklamacji należy postępować zgodnie z opisanymi procedurami:
1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i koniecznie umieść go w przesyłce. Dokument można pobrać z zakładki "regulamin". Konieczne jest, by zawierał on dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację niezbędne jest odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Holimex sp. z o. o.
ul. Wrocławska 17/4
61-838 Poznań
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, klient sklepu internetowego ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, konieczne jest wypełnienie stosownego oświadczenia znajdującego się w zakładce "regulamin" i wysłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Holimex sp. z o. o.
ul. Wrocławska 17/4
61-838 Poznań
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy o dołączenie wszystkich otrzymanych z nim/nimi akcesoriów oraz paragon lub faktury.
Bądźmy w kontakcie! Podaj nam swój adres e-mail, a otrzymasz od nas informacje o nowościach i promocjach piór wiecznych, długopisów i akcesoriów dostępnych w naszym sklepie.
Sklep: ul. Wrocławska 17/4 (wejście od ul. Gołębiej) - 61-838 Poznań
KONTAKT: sklep@epiora.pl tel: 61 852 11 79 | PN-PT 10:00-18:00, SOB 10:00-14:00